Kaketoe verhuur Scouting Hoogeveen

Eerst nog enkele belangrijke zaken om rekening mee te houden:
De kaketoe wordt alleen verhuurd als onze speltakken er niet zijn en anders in overleg  (zomervakantie en kerstvakantie niet meegerekend)

LET OP: rond Hemelvaart tot en met de vrijdag voor Pinksteren is huur van de blokhut NIET mogelijk.
buiten de zomer- en kerstvakantie om, zijn er opkomsten op vrijdagavond, zaterdagochtend en zaterdagmiddag en avond. Deze opkomsten worden in principe niet verschoven voor verhuur.

Accommodatie

Scouting Hoogeveen is te vinden aan de Voltastraat 35, 7903 AA Hoogeveen en beschikt over een clubgebouw, een omliggend grasveld voor activiteiten en kamperen, een kampvuurkuil en een klein bos. Deze faciliteiten zijn te huur voor scoutinggroepen, scholen en verenigingen. Maar is uiteraard ook te huren voor  familiedagen of reünies.

In de Kaketoe houden wij op de vrijdagavond en zaterdag onze opkomsten in de verschillende ruimtes. Op de begane grond hebben wij twee grote ruimtes die geschikt zijn voor opkomsten, twee toiletten en een nette keuken. Één verdieping hoger vinden wij het stamhok met een bar, lekkere stoelen, een bank, geluidsinstallatie en televisies voor het nodige vermaak. Het hele gebouw wordt verwarmd met centrale verwarming en er is goed internet beschikbaar. Buiten het gebouw is naast, en achter het gebouw een grasveld met plek voor tenten of spellen, en nog iets verder is een klein bos met daarin verstopt onze gloednieuwe kampvuurkuil. Voor het gebouw is een groot plein.

In het gebouw kan in de opkomstruimtes veilig geslapen worden, en alle ruimtes zijn voorzien van gekoppelde brandmelders en noodverlichting.

Omgeving

Algemeen

Voor dagen dat de Kaketoe niet gebruikt wordt voor eigen activiteiten vindt verhuur plaats. Indien per e-mail een reservering of optie gedaan wordt, kunnen hieraan geen rechten worden ontleed. Er zal een huurcontract worden opgestuurd. Bij verhuur zijn de volgende voorwaarden van kracht:

• Verhuur vindt alleen plaats aan groepen met volwassen begeleiding;
  • Onder verhuur wordt verstaan het verhuren van de accommodatie zonder inventaris als bedden, keukengerei of andere gebruiksartikelen;
  • Verhuur is inclusief redelijk gebruik van gas/water en elektra t.b.v. gebruik in de blokhut;
  • Verhuur is exclusief gebruik van brandhout, scoutingmaterialen en telefoon.
    Betaling wordt berekend per overnachting;
  • Op de aankomst dag kan de Kaketoe na middags in gebruik worden genomen en bij vertrek dient deze voormiddag te zijn verlaten.
  • Onder de 18 jaar wordt er geen drank genuttigd.
  • Geen drugsgebruik.

Tarief voor scoutinggroepen

• Wintertarief: 16 oktober t/m maart : 5,50 euro per persoon per nacht (met een minimum totaalbedrag van 100,- euro per nacht)
  • Zomertarief: april t/m 15 oktober : 5,00 euro per persoon per nacht (met een minimum totaalbedrag van ,100- euro per nacht)
  • Borg: 100,- euro bij reservering te voldoen en indien u de blokhut in goede orde zonder gebreken of vermissingen verlaat binnen 30 dagen terug te ontvangen.

Tarief voor niet scoutinggroepen

• Wintertarief: 16 oktober t/m maart: 6,50 euro per persoon per nacht (met een minimum totaalbedrag van 100,- euro per nacht);
  • Zomertarief: april t/m 15 oktober : 5,50 euro per persoon per nacht (met een minimum totaalbedrag van 100,- euro per nacht);
  • Borg: 150,- euro bij reservering te voldoen en indien u de blokhut in goede orde zonder gebreken of vermissingen verlaat binnen 30 dagen terug te ontvangen.

Voor beide, scouting- en niet-scoutinggroepen geldt: de totale kosten dienen op de dag van aankomst volledig betaald te zijn aan de penningmeester van Scouting Hoogeveen. Bij eerder vertrek of wijziging van aantal deelnemers dan overeengekomen vindt geen restitutie van verhuurgeld plaats.

Huren van dagdelen

Er bestaat ook de mogelijkheid om dagdelen te huren.

Leden van Scouting Hoogeveen , kunnen informatie opvragen over de verhuurkosten bij de gebouwbeheerders via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..